Pazartesi

HÜSEYİN ALTIN O GÜNLERE HASRETİM VİDEOSU İZLE

HÜSEYİN ALTIN O GÜNLERE HASRETİM VİDEOSU İZLE


O GÜNLERE HASRETİM BEN - Hüseyin ALTIN

O yağmurda o çamurda
Eleleydik bir arada
Geziyorduk sokakalarda
O günlere hasretim ben
O günlere hasretim ben


Kaldırımdan sahilleri
Seyrederken denizleri
Tanımazdım ben dertleri
O günlere hasretim ben
O günleri özledim ben


Hayatımın son deminde
İsterim ki sen serinle
Son baharın ilk gününde
O günlere hasretim ben
O günlere hasretim ben


Şimdi benden uzaktasın
Hayal değil rüyamdasın
İlk sevdiğim son aşkımsın
O günlere hasretim ben
O günlere hasretim ben
O günleri özledim ben

Söyleyen : Hüseyin ALTIN


Bu Haberimizi Facebook, Myspace, Google ve Twitter'de Paylaşabilirsiniz.Haberi Paylaşmak İçin Lütfen Aşağıdaki Butonları Tıklayınız.


Paylaş | |

1 Comment:

  1. Adsız said...
    arabeskin eşsiz kralına sevgi ve saygılar sunarım.. mavzer363

Post a Comment



Aradur.com | Arama Motoru
site ekle blogarama - the blog directory
Web Stats